Program suport pentru pacienti cu afectiuni oncologice si hematologice.

Împreună protejăm pacienții cu anumite afecțiuni oncologice sau hematologice

#TratamentulTauLaIndemana - un program suport pentru pacienții cu afecțiuni oncologice și hematologice

Siguranța pacienților cronici, vulnerabili, este o prioritate pentru noi toți. În contextul pandemic actual este mai important ca oricând să ne alăturăm eforturile pentru a îmbunătăți accesul acestora la tratament.

Vă prezentăm #TratamentulTauLaIndemana, un program suport, pentru ca pacienții cu afecțiuni oncologice și hematologice să își poata urma, în siguranță, tratamentul de care au nevoie. Programul este adresat pacienților în tratament cu terapii produse de compania Novartis și eliberate pe circuit deschis.

Proiectul își propune să creeze o punte între momentul eliberării rețetei de către medic și ridicarea tratamentului de către pacient din farmacie, reducând deplasările pacientului și timpii de așteptare sau căutare.

#TratamentulTauLaIndemana asigură rezervarea în farmacie a medicamentelor produse de Novartis, pentru pacienții aflați în tratament cu acestea.

Pașii sunt următorii:

  1. Medicul eliberează rețeta electronică
  2. Pacientul sau medicul încarcă rețeta în sistem
  3. Farmacia care dorește să onoreze rețeta, o blochează în sistem
  4. Pacientul primește o notificare
  5. Pacientul își ridică, în siguranță, tratamentul de la farmacie

Dacă sunteți medic, aflați aici mai multe detalii în legătură cu înrolarea în program:

  • Accesați pagina de acces în aplicație și selectați opțiunea de înregistrare, prin completarea datelor dumneavoastră.
  • Dacă nu aveți posibilitatea de a face acest lucru sau întampinati probleme, prin apelarea call-centerului la *5555, Administratorul de program vă poate oferi suport în crearea contului.
  • Aplicația va genera un utilizator, pe care îl puteți folosi ulterior în accesarea funcțiilor, precum încarcarea rețetei electronice.

Dacă sunteți farmacist, aflați aici mai multe detalii în legătură cu înrolarea în program:

  • Farmaciile care își doresc să participe în program vor contacta, prin apelarea call-centerului la *5555, Administratorul de program, în vederea obținerii unui utilizator, pe care îl vor folosi, ulterior, pentru accesarea aplicației și a funcțiilor sale.

Dacă sunteți pacient, aflați aici mai multe detalii în legătură cu înrolarea în program:

  • Înrolarea dumneavoastră se poate realiza, fie prin accesarea platformei web, fie prin contactarea Administratorului de program, prin apelarea call-centerului la *5555. De asemenea, dacă are disponibilitatea, medicul Dvs sau asistenta medicală vă pot oferi suport în procesul de înrolare.
  • Înscrierea se face pe baza consimțământului dumneavoastră explicit, și aveți libertatea deplină de a solicita, în orice moment, ștergerea contului și a datelor personale.

Împreună ne putem asigura că pacienții își urmează tratamentul de care au nevoie, în siguranță.

Mai multe informații la:

  • *5555, pentru apelurile din rețelele de telefonie mobilă
  • sau la 031 005 5555, pentru apelurile din rețelele de telefonie fixă

Material aprobat de ANMDMR

Cod: ROONCO_5_09/2021/RO2207153954